ما به دنبال همکاری و ارائه خدمات تجاری‌سازی به سازندگان و تولیدکنندگان جهت شناخت روند حرکت محصولات در بازار هستیم. شرکت آتی‌ساز فناوری به مشتریان خود از طریق کشف بازارهای جدید داخلی و خارجی برای محصولات تولیدی آن‌ها کمک می‌کند. ارائه مشاوره در زمینه استفاده از تکنولوژی‌های نوین جهت بهبود محصولات از خدمات مشخص این شرکت می‌باشد. این شرکت با دارا بودن مدل‌های شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط با شرکت‌های صنعتی داخلی و خارجی به دنبال خلق ارزش افزوده در خدمات مشاوره‌ای تجاری‌سازی به مشتریان خود است. امروزه نوآوری مهمترین مؤلفه کسب سهم بیشتری از بازار است. در همین راستا شرکت آتی‌ساز فناوری به دنبال خلق مدل‌های نوآورانه تجاری‌سازی محصولات می‌باشد.
این شرکت علاوه بر فعالیت در زمینه ارائه خدمات تجاری‌سازی و توسعه فناوری به تولیدکنندگان و صنایع بزرگ، متوسط و کوچک در سال‌های اخیر به ارائه مدل‌های تجاری‌سازی به استارت‌آپ‌ها و صاحبان ایده نیز کمک شایانی کرده است. همچنین این شرکت همکاری با مراکز علمی و تحقیقاتی، پارک‌های علم و فناوری، شهرک‌های صنعتی، مراکز رشد و مناطق ویژه داخل و خارج از کشور را در کارنامه خود دارد.
آتی‌ساز فناوری با ارائه مشاوره‌های لازم به شرکت‌های فعال در صنایع مختلف به دنبال تعریف مدل‌ها و استراتژی‌های گوناگون تحلیلی در زمینه تجاری‌سازی، بازاریابی و تجارت بین‌الملل و انتقال تکنولوژی برآمده است که به طبع آن عرضه‌کننده خدمات گوناگون در این زمینه است. شرکت آتی‌ساز فناوری بعنوان شرکت همکار و نمایندگی انحصاری شرکت‌های رزلوت از کشور فنلاند در زمینه تجاری‌سازی، مناطق نوآوری و فناوری و سیستم عامل‌های تجاری و اقتصادی و همچنین شرکت کانتینتال انرژی از کشور مالزی در زمینه انرژی و مدیریت ریسک می‌باشد.

این شرکت با ارائه خدمات مشاوره تجاری‌سازی و بازاریابی به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، پارک‌های علم و فناوری، مناطق نوآوری، شهرک‌های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی از معدود شرکت‌های کشور فعال در این زمینه می‌باشد.

«موفقیت ما بعنوان یک شرکت مشاور در گرو درست و دقیق بودن اطلاعات و ظرفیت شبکه‌سازی است»